A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради

Стратегія розвитку

Дата: 22.02.2021 13:50
Кількість переглядів: 548

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


    

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
Центр професійного розвитку педагогічних працівників 
Кролевецької міської ради
на 2021-2023 рр.


м. Кролевець 

Реформування системи освіти України висуває вимоги до відповідності становлення й рівня професійного та особистісного розвитку педагогічних працівників сучасним потребам і запитам суспільства.
Відповідно до частини третьої статті 52 Закону України «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 року № 672 «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників» та рішення сорокової сесії Кролевецької міської ради сьомого скликання від 04.09.2020 року створено бюджетну комунальну установу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради».

Метою Стратегії є визначення пріоритетних напрямів і завдань розвитку, реалізація яких забезпечить втілення місії та візії.
Візія Центру: допомога і підтримка педагогічних працівників, створення умов для їх професійного розвитку.
Місія Центру: стати мобільною та дієвою службою професійного розвитку педагогічних працівників.
SWOT-аналіз:
сильні сторони    слабкі сторони
-    налагоджені стосунки з клієнтами – споживачами освітніх послуг (педагогічними працівниками);
-    кваліфіковані працівники, відкриті до подальшого навчання і розвитку;
-    можливість взаємодії з різними типами закладів освіти.

    -    відсутність єдиного переліку суб’єктів освітньої діяльності, які можуть надавати послуги професійного зростання;
-    недостатньо розроблене нормативне забезпечення організації діяльності Центру на державному рівні;
-    відсутність достатньої матеріальної бази.

можливості    загрози
-    високі професійні та особистісні досягнення педагогічних працівників як результат співпраці з працівниками Центру;
-    зміцнення репутації центру;
-    обслуговування нових груп клієнтів;
-    поява нових освітніх потреб;
-    розширення спектру надання послуг;
-    реалізація освітніх проектів у закладах освіти.    -    зростання зовнішніх вимог до якості освіти;
-    неготовність педагогічних працівників до змін;
-    велика залежність від людей (так як люди основний ресурс Центру);
-    високий ризик професійного вигорання консультантів.
Завдання Центру:
1.    узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогічних працівників;
2.    координація діяльності професійних спільнот педагогічних працівників;
3.    формування та оприлюднення на власному веб-сайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (веб-ресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;
4.    забезпечення психологічної підтримки педагогічним працівникам;
5.    організація та проведення консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:
-    планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;
-    проведення супервізії;
-    розроблення документів закладу освіти;
-    особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;
-    впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.
Функції Центру:
1)    прогностична - враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
2)    компенсаторна - передбачає надання педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час здобуття вищої педагогічної освіти;
3)    інформаційно-коригувальна - спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
4)    трансформаційна - відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій педагогічних працівників щодо їх трансформування в педагогічну практику закладів освіти;
5)    моделююча - моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників;
6)    організаційно-координувальна - координація діяльності шкільних методичних об'єднань творчих груп тощо.
Принципи діяльності Центру: організація діяльності центру ґрунтується на принципах, визначених статтею 6 Закону України «Про освіту», зокрема:
1)    людиноцентризм;
2)    науковий характер освіти;
3)    академічна доброчесність та академічна свобода;
4)    гуманізм, демократизм, сприяння навчанню впродовж життя.
Пріоритетні напрями діяльності:
-    Консультування: особливості впровадження освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання; проведення супервізії; розроблення документів закладу освіти; планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку; впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.
-    Психологічна підтримка: психологічна профілактика; психологічне консультування; психологічна корекція.
-    Координація діяльності професійних спільнот педагогічних працівників: методичні об’єднання; творчі групи; наукові спільноти тощо.
-    Інформування: програми підвищення кваліфікації; веб ресурси та інші інструменти для професійного зростання, підтримка баз даних (суб’єктів підвищення кваліфікації, педагогів-наставників, супервізорів тощо).
Складові забезпечення розвитку Центру ПРПП Кролевецької міської ради:
-    Створення, збереження та розвиток позитивного іміджу закладу.
-    Розвиток партнерських стосунків на засадах рівності та ефективної комунікації.
-    Створення комфортного простору для всіх учасників взаємодії.
-    Створення умов для професійного вдосконалення педагогічних працівників.
Очікувані результати:
1)    підвищення рівня майстерності педагогічних працівників, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів організації освітньої діяльності;
2)    поліпшення якості дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти в цілому;
3)    створення інформаційного простору в громаді, який забезпечить активну інтеграцію інноваційних технологій в освітній процес;
4)    оновлення системи методичних заходів щодо розвитку професійної компетентності, інтелектуального потенціалу педагогічних працівників, поширення та впровадження позитивного досвіду роботи.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень