Посилання на програми ООП
Сумська обласна державна адміністрація
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
вул. Прокоф’єва, 38, м. Суми, 40016, тел./факс (0542)36-10-97, тел. 63-51-00
E-mail: osvita@sm.gov.ua Код ЄДРПОУ 39399524
22.10.2019 № 08-13/1956 На № ________ від ________
Про корекційно-розвивальні програми для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
|
Керівникам органів управління освітою
|
|
З метою підвищення якості проведення корекційно-розвиткової роботи практичних психологів закладів освіти з дітьми з особливими освітніми потребами надаємо посилання на корекційно-розвиткові програми, що можуть бути використані в роботі з дітьми дошкільного та шкільного віку з особливими освітніми потребами:
№ з/п |
Установа |
Режим доступу |
1 |
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (корекційно-розвиткова робота, розділ 10 «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами») |
|
2 |
Навчально-методичний центр психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педа-гогічної освіти (розділ «Програми») |
http://nmcps.sumy.sch.in.ua/gallery_and_documents/programi/
|
3 |
Архів корекційно-розвиткових програм.
|
|
4 |
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр №1»Тернопільської міської ради
|
https://kuirc1tmr.wixsite.com/main/metodichna-skarbnichka http://ep3.nuwm.edu.ua/4057/1/v23.pdf |
Крім того, надаємо інформацію про інклюзивне навчання та відео матеріали, що полегшать роботу практичного психолога:
1. Як розповідати одноліткам про однокласника з аутизмом, сценарій уроку доброти і відео уривки з таких уроків (режим доступу: https://clc.to/CMzJCQ).
2. Стаття про те, як говорити з дітьми про інвалідність (режим доступу
https://osvitanova.com.ua/…/2225-yak-hovoryty-z-ditmy-pro-i…).
3. Як говорити з дітьми про інклюзію? Сім тематичних відео (режим доступу https://nus.org.ua/…/yak-govoryty-z-ditmy-pro-inklyuziyu-…/…).
4. Мультфільм про аутизм (режим доступу: http://amazingthingshappen.tv/…)
5. Відео, які наглядно демонструють, як дитина з аутизмом може бути сенсорно чутлива до різних подразників. За допомогою цих відео можна пояснити, чому дитина може поводити себе дивним чином (режим доступу:
https://www.youtube.com/watch?v=aPknwW8mPAM
https://www.youtube.com/watch?v=DgDR_gYk_a8
6. Текст звернення дитини з аутизмом до оточуючих (режим доступу: https://www.facebook.com/groups/inclusive.ed/permalink/2051988548214498/).
7. Образ і приклад того, як підтримка всього класу може допомогти одній дитині (режим доступу:
https://www.facebook.com/watch/?v=10154559944160931).
8. Для старших дітей:
8.1. Чому інклюзія стосується кожного (режим доступу: https://www.facebook.com/watch/?v=313469522936315).
8.2. Мотивуючи відео, які демонструють, що всі люди різні і можуть робити фантастичні і захоплюючи речі, навіть якщо виглядають не так як ми з вами (режим доступу:
https://www.facebook.com/watch/?v=409571323153572
https://www.youtube.com/watch?v=rGssF0imFqI
9. Люди з інвалідністю: мова і етикет (режим доступу: http://kryla.org.ua/mova-i-etyket/).
10. Гід з інклюзивної освіти для батьків: що таке ІРЦ і як до них звернутись, Інклюзія – Серія відео роз’яснень (режим доступу:
https://mon.gov.ua/…/gid-z-inklyuzivnoyi-osviti-dlya-batkiv…).
Директор |
|
Вікторія ГРОБОВА
|