Консультативно- методичний семінар "Сімейна форма освіти"
В рамках проведення циклу зустрічей Центру професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради із заступниками директорів закладів загальної середньої освіти щодо організації різних форм навчання у закладах загальної середньої освіти, 29 березня відбувся консультаційно-методичний семінар «Сімейна форма освіти».
Директор Центру ПРПП Тетяна Корнієнко зазначила, що сімейна або домашня форма освіти чи хоумскулінг (homeschooling) розглядається як дистанційна форма навчання, яка передбачає, що весь освітній процес для учня самостійно організовують його батьки. Дана форма освіти набуває все більшої популярності, що підтверджує її актуальність.
Психолог Центру ПРПП Тамара Чуприна детально розкрила алгоритм організації означеної форми здобуття освіти у закладі загальної середньої освіти із посиланням на визначені законодавчі та нормативні документи.
Практичний психолог Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 7 Валентина Гладенко поділилася досвідом організації та впровадження сімейної форми освіти у даному закладі, розкрила методичні аспекти її реалізації, виокремила переваги та недоліки.
У закладах освіти Кролевецької міської ради сімейна форма навчання ще тільки набуває поширення, тому викликає безліч питань, які потребують відповідей та роз’яснень. Проведений консультаційно-методичний семінар є однією із сходинок до отримання необхідної інформації, яка сприятиме підвищенню рівня роботи закладу освіти взагалі, та задоволенню освітніх потреб здобувачів освіти зокрема.
В рамках проведення циклу зустрічей Центру професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради із заступниками директорів закладів загальної середньої освіти щодо організації різних форм навчання у закладах загальної середньої освіти, 29 березня відбувся консультаційно-методичний семінар «Сімейна форма освіти».
Директор Центру ПРПП Тетяна Корнієнко зазначила, що сімейна або домашня форма освіти чи хоумскулінг (homeschooling) розглядається як дистанційна форма навчання, яка передбачає, що весь освітній процес для учня самостійно організовують його батьки. Дана форма освіти набуває все більшої популярності, що підтверджує її актуальність.
Психолог Центру ПРПП Тамара Чуприна детально розкрила алгоритм організації означеної форми здобуття освіти у закладі загальної середньої освіти із посиланням на визначені законодавчі та нормативні документи.
Практичний психолог Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 7 Валентина Гладенко поділилася досвідом організації та впровадження сімейної форми освіти у даному закладі, розкрила методичні аспекти її реалізації, виокремила переваги та недоліки.
У закладах освіти Кролевецької міської ради сімейна форма навчання ще тільки набуває поширення, тому викликає безліч питань, які потребують відповідей та роз’яснень. Проведений консультаційно-методичний семінар є однією із сходинок до отримання необхідної інформації, яка сприятиме підвищенню рівня роботи закладу освіти взагалі, та задоволенню освітніх потреб здобувачів освіти зокрема.