A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради

Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти

Дата: 02.04.2021 13:27
Кількість переглядів: 98

 

  1. Роз’яснення МОНУ щодо оплати праці асистента вчителя ЗНЗ: спірні питання
  2. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №678/2015 Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю
  3. Закон України від 05.07.2017 № 6437 Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг
  4. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 № 911-VIII
  5. Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання».
  6. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах».
  7. Лист Міністерства освіти і науки України від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання».
  8. Лист Міністерства освіти і науки України 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».
  9. Лист Міністерства освіти і науки України від 28.09.2012 № 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням».
  10. Лист Міністерства освіти і науки України від 02.01.2013 № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання».
  11. Лист Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами».
  12. Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів».
  13. Лист Міністерства освіти і науки України від 04.09.2014 № 1/9-445 «Про забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами з числа переселенців із місць проведення антитерористичної операції
  14. Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів».
  15. Лист Міністерства освіти і науки України від 30.08.2016 № 2/1-14-1659-16 «Щодо організації навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами з урахуванням змін».
  16. Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю. Зауваження загального порядку № 4 (2016 р.) від 02.09.2016.
  17. Лист МОН №1/9 -691 від 13.11.2018 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп  у закладах дошкільної освіти»
  18. Постанова Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 №530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
  19. Наказ Департаменту освіти і науки 27.12.2018 №827 –ОД «Про ведення документації асистента вчителя»
  20. Лист МОН від 25.09.2012 №1/9-675 «Про функції асистента вихователя»
  21. Наказ МОН №609 від 08.06.2018 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого – педагогічного супроводу дитини з ООП в закладах освіти»
  22. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 №88 «Порядок та умови надання субвенції»
  23. Закон України «Про дошкільну освіту
  24. Лист МОН  від 25.06.2020 №1/9-348  «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
  25. Наказ МОН від 17 квітня 2018р. №423 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти»

Документація по ЗДО

  1. Наказ «Про організацію інклюзивного навчання  у закладі дошкільної освіти у 20_/20_н.р.»
  2. Наказ про Команду супроводу
  3. Індивідуальні програми розвитку
  4. Посадова інструкція асистента вихователя

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень