СУЧАСНЕ ЗАНЯТТЯ: ВИМОГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Серед чинників, що істотно впливають на підвищення ефективності та якості навчання дошкільнят, найголовніше місце посідає заняття. Бути йому чи не бути як формі організації освітньо-пізнавальної діяльності, а якщо бути-то яким, — ця проблема дошкільної дидактики хвилює сьогодні і науковців, і практиків.
12 жовтня 2021 року консультантом Центру ПРПП Кролевецької міської ради Людмилою СУЯРКО в онлайн режимі проведено консультування для вихователів закладів дошкільної освіти Кролевецької територіальної громади «Сучасне заняття: вимоги та перспективи».
Під час зустрічі вона зосередила увагу на змісті особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіті, сучасних підходах до організації освітньо-пізнавальної діяльності у закладі дошкільної освіти, інноваційних типах та видах занять, методах та прийомах активізації пізнавальної діяльності дітей, створенні умов для розвитку та самореалізації малят.
Учасникам зустрічі були запропоновані вправи на мотивацію дітей до діяльності: «Комплімент», «Чарівний дзвіночок», «Чарівна квітка», «Сонячний промінчик», «Дружба починається з усмішки», інші прийоми зацікавлення малят (інтрига, загадка, обстеження предметів), а також вправи для заключної частини заняття («Коло друзів», «Естафета дружби»), рефлексивна вправа «Чарівний мішечок».