A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради

Семінар "Психолого-педагогічний супровід дітей з РАС"

Дата: 04.02.2022 17:08
Кількість переглядів: 52

 

 

4 лютоо 2022 року психолог Центру ПРПП Кролевецької міської ради  Тамара  ЧУПРИНА провела семінар для практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Кролевецької міської ради з теми: «Психолого-педагогічний супровід дітей з РАС». Зустріч відбулася за участі фахівців ІРЦ Кролевецької міської ради.

Під час зустрічі директор ІРЦ  Тетяна СРІБРАНЕЦЬ наголосила на актуальності проблеми виникнення раннього дитячого аутизму та порадила прочитати статтю, що розміщена на офіційному сайті «Нова Українська школа», на тему «Як навчати дітей з аутизмом в інклюзивних класах» (у 2 частинах).

Практичний психолог ІРЦ  Наталія МАЛЄС розкрила питання особливостей розвитку сприйняття у дітей з проявами аутистичної поведінки і навела приклад практичних вправ для дітей із ООП, у яких порушене сприймання.

Вчитель-логопед ІРЦ  Вікторія ОЖЕМА говорила про особливості розвитку мовлення за допомогою піктограм (засобів допоміжної альтернативної комунікації) та продемонструвала посібники і дидактичний матеріал для роботи із дітьми, які мають тяжке порушення мовлення.

Практичний психолог ІРЦ Олена МОРЩ розкрила особливості емоційного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру і надала практичні поради, як розвивати емоційно-вольову сферу дітей із аутичною поведінкою.

Вчитель-реабілітолог ІРЦ  Юлія ДМИТРЕНКО перерахувала вправи та засоби для розвитку пропріоцептивних відчуттів у дітей з розладами аутистичного спектру.

Вчитель-логопед ІРЦ  Світлана ОМЕЛЬЧЕНКО продемонструвала відео занять із дітьми, які мають особливі освітні потреби і надала практичні поради щодо запуску і формування фразового мовлення.

    Психолог ЦПРПП  Тамара ЧУПРИНА з присутніми провела практичні вправи: на знайомство,  розвиток уваги,  мовлення, пропріоцептивних відчуттів та  рефлексію.

Такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу.

4 лютоо 2022 року психолог Центру ПРПП Кролевецької міської ради  Тамара  ЧУПРИНА провела семінар для практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Кролевецької міської ради з теми: «Психолого-педагогічний супровід дітей з РАС». Зустріч відбулася за участі фахівців ІРЦ Кролевецької міської ради.

Під час зустрічі директор ІРЦ  Тетяна СРІБРАНЕЦЬ наголосила на актуальності проблеми виникнення раннього дитячого аутизму та порадила прочитати статтю, що розміщена на офіційному сайті «Нова Українська школа», на тему «Як навчати дітей з аутизмом в інклюзивних класах» (у 2 частинах).

Практичний психолог ІРЦ  Наталія МАЛЄС розкрила питання особливостей розвитку сприйняття у дітей з проявами аутистичної поведінки і навела приклад практичних вправ для дітей із ООП, у яких порушене сприймання.

Вчитель-логопед ІРЦ  Вікторія ОЖЕМА говорила про особливості розвитку мовлення за допомогою піктограм (засобів допоміжної альтернативної комунікації) та продемонструвала посібники і дидактичний матеріал для роботи із дітьми, які мають тяжке порушення мовлення.

Практичний психолог ІРЦ Олена МОРЩ розкрила особливості емоційного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру і надала практичні поради, як розвивати емоційно-вольову сферу дітей із аутичною поведінкою.

Вчитель-реабілітолог ІРЦ  Юлія ДМИТРЕНКО перерахувала вправи та засоби для розвитку пропріоцептивних відчуттів у дітей з розладами аутистичного спектру.

Вчитель-логопед ІРЦ  Світлана ОМЕЛЬЧЕНКО продемонструвала відео занять із дітьми, які мають особливі освітні потреби і надала практичні поради щодо запуску і формування фразового мовлення.

    Психолог ЦПРПП  Тамара ЧУПРИНА з присутніми провела практичні вправи: на знайомство,  розвиток уваги,  мовлення, пропріоцептивних відчуттів та  рефлексію.

Такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу.

4 лютоо 2022 року психолог Центру ПРПП Кролевецької міської ради  Тамара  ЧУПРИНА провела семінар для практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Кролевецької міської ради з теми: «Психолого-педагогічний супровід дітей з РАС». Зустріч відбулася за участі фахівців ІРЦ Кролевецької міської ради.

Під час зустрічі директор ІРЦ  Тетяна СРІБРАНЕЦЬ наголосила на актуальності проблеми виникнення раннього дитячого аутизму та порадила прочитати статтю, що розміщена на офіційному сайті «Нова Українська школа», на тему «Як навчати дітей з аутизмом в інклюзивних класах» (у 2 частинах).

Практичний психолог ІРЦ  Наталія МАЛЄС розкрила питання особливостей розвитку сприйняття у дітей з проявами аутистичної поведінки і навела приклад практичних вправ для дітей із ООП, у яких порушене сприймання.

Вчитель-логопед ІРЦ  Вікторія ОЖЕМА говорила про особливості розвитку мовлення за допомогою піктограм (засобів допоміжної альтернативної комунікації) та продемонструвала посібники і дидактичний матеріал для роботи із дітьми, які мають тяжке порушення мовлення.

Практичний психолог ІРЦ Олена МОРЩ розкрила особливості емоційного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру і надала практичні поради, як розвивати емоційно-вольову сферу дітей із аутичною поведінкою.

Вчитель-реабілітолог ІРЦ  Юлія ДМИТРЕНКО перерахувала вправи та засоби для розвитку пропріоцептивних відчуттів у дітей з розладами аутистичного спектру.

Вчитель-логопед ІРЦ  Світлана ОМЕЛЬЧЕНКО продемонструвала відео занять із дітьми, які мають особливі освітні потреби і надала практичні поради щодо запуску і формування фразового мовлення.

    Психолог ЦПРПП  Тамара ЧУПРИНА з присутніми провела практичні вправи: на знайомство,  розвиток уваги,  мовлення, пропріоцептивних відчуттів та  рефлексію.

Такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу.

4 лютоо 2022 року психолог Центру ПРПП Кролевецької міської ради  Тамара  ЧУПРИНА провела семінар для практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Кролевецької міської ради з теми: «Психолого-педагогічний супровід дітей з РАС». Зустріч відбулася за участі фахівців ІРЦ Кролевецької міської ради.

Під час зустрічі директор ІРЦ  Тетяна СРІБРАНЕЦЬ наголосила на актуальності проблеми виникнення раннього дитячого аутизму та порадила прочитати статтю, що розміщена на офіційному сайті «Нова Українська школа», на тему «Як навчати дітей з аутизмом в інклюзивних класах» (у 2 частинах).

Практичний психолог ІРЦ  Наталія МАЛЄС розкрила питання особливостей розвитку сприйняття у дітей з проявами аутистичної поведінки і навела приклад практичних вправ для дітей із ООП, у яких порушене сприймання.

Вчитель-логопед ІРЦ  Вікторія ОЖЕМА говорила про особливості розвитку мовлення за допомогою піктограм (засобів допоміжної альтернативної комунікації) та продемонструвала посібники і дидактичний матеріал для роботи із дітьми, які мають тяжке порушення мовлення.

Практичний психолог ІРЦ Олена МОРЩ розкрила особливості емоційного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру і надала практичні поради, як розвивати емоційно-вольову сферу дітей із аутичною поведінкою.

Вчитель-реабілітолог ІРЦ  Юлія ДМИТРЕНКО перерахувала вправи та засоби для розвитку пропріоцептивних відчуттів у дітей з розладами аутистичного спектру.

Вчитель-логопед ІРЦ  Світлана ОМЕЛЬЧЕНКО продемонструвала відео занять із дітьми, які мають особливі освітні потреби і надала практичні поради щодо запуску і формування фразового мовлення.

    Психолог ЦПРПП  Тамара ЧУПРИНА з присутніми провела практичні вправи: на знайомство,  розвиток уваги,  мовлення, пропріоцептивних відчуттів та  рефлексію.

Такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень