A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради

Консультування «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку фахівців психологічної служби: підходи, перспективи»

Дата: 07.02.2022 17:01
Кількість переглядів: 49

 

 

Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду.

7 лютого 2022 року для практичних психологів, соціальних педагогів зі стажем роботи до 5 років психологом ЦПРПП Тамарою ЧУПРИНОЮ проведено консультування «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку фахівців психологічної служби: підходи, перспективи»

Під час онлайн-зустрічі психолог ЦПРПП Тамара ЧУПРИНА  у своєму виступі зосередила увагу присутніх на теоретичних засадах організації діяльності фахівців психологічної служби за індивідуальною освітньою траєкторією. Акцентувала увагу  на професійних компетентностях відповідно до  Професійного стандарту  «Практичний психолог закладу освіти». Детально зупинилася на  бланках експертизи діяльності практичного психолога, соціального педагога.

Ольга ВЄТРОВА, кандидат педагогічних наук, практичний психолог Кролевецького закладу дошкільної освіти (ясла-садок)№ 6 розповіла присутнім про методичні засади підготовки  та оформлення досвіду роботи  в межах самоосвіти та саморозвитку практичних психологів, соціальних педагогів та поділилася досвідом складання плану самоосвіти.

Під час рефлексіі присутні  говорили, що такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу та саморозвитку.

Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду.

7 лютого 2022 року для практичних психологів, соціальних педагогів зі стажем роботи до 5 років психологом ЦПРПП Тамарою ЧУПРИНОЮ проведено консультування «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку фахівців психологічної служби: підходи, перспективи»

Під час онлайн-зустрічі психолог ЦПРПП Тамара ЧУПРИНА  у своєму виступі зосередила увагу присутніх на теоретичних засадах організації діяльності фахівців психологічної служби за індивідуальною освітньою траєкторією. Акцентувала увагу  на професійних компетентностях відповідно до  Професійного стандарту  «Практичний психолог закладу освіти». Детально зупинилася на  бланках експертизи діяльності практичного психолога, соціального педагога.

Ольга ВЄТРОВА, кандидат педагогічних наук, практичний психолог Кролевецького закладу дошкільної освіти (ясла-садок)№ 6 розповіла присутнім про методичні засади підготовки  та оформлення досвіду роботи  в межах самоосвіти та саморозвитку практичних психологів, соціальних педагогів та поділилася досвідом складання плану самоосвіти.

Під час рефлексіі присутні  говорили, що такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу та саморозвитку.

Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду.

7 лютого 2022 року для практичних психологів, соціальних педагогів зі стажем роботи до 5 років психологом ЦПРПП Тамарою ЧУПРИНОЮ проведено консультування «Індивідуальна траєкторія професійного розвитку фахівців психологічної служби: підходи, перспективи»

Під час онлайн-зустрічі психолог ЦПРПП Тамара ЧУПРИНА  у своєму виступі зосередила увагу присутніх на теоретичних засадах організації діяльності фахівців психологічної служби за індивідуальною освітньою траєкторією. Акцентувала увагу  на професійних компетентностях відповідно до  Професійного стандарту  «Практичний психолог закладу освіти». Детально зупинилася на  бланках експертизи діяльності практичного психолога, соціального педагога.

Ольга ВЄТРОВА, кандидат педагогічних наук, практичний психолог Кролевецького закладу дошкільної освіти (ясла-садок)№ 6 розповіла присутнім про методичні засади підготовки  та оформлення досвіду роботи  в межах самоосвіти та саморозвитку практичних психологів, соціальних педагогів та поділилася досвідом складання плану самоосвіти.

Під час рефлексіі присутні  говорили, що такі зустрічі формують професійне зростання та компетентність фахівців психологічної служби, сприяють набуттю нових знань, умінь і навиків, які вони будуть використовувати у своїй професійній діяльності з метою надання якісної  професійної допомоги учасникам освітнього процесу та саморозвитку.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень