ШКОЛА ПРАКТИКИ "ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ"
Забезпечення надання якісних освітніх послуг в умовах карантинних обмежень вимагає від освітянської галузі швидкого реагування та переходу на доступні форми організації освітнього процесу. На сьогодні уже майже кожен заклад освіти має вибудувану ним концепцію реалізації дистанційного навчання, адаптовану до відповідних умов із урахуванням можливостей усіх учасників освітнього процесу. Однак питання організації онлайн-навчання залишається актуальним.
16 лютого в рамках Школи практики, започаткованої центром професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради, було представлено досвід організації освітнього процесу в Кролевецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 імені М.О. Лукаша «Дистанційне навчання: як це працює». Спікерами заходу стали: Ірина ІЛЛЯШЕНКО, директор Кролевецької ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 ім. М.О.Лукаша; Валентина МАМАЙ, заступник директора з навчально-виховної роботи; Олена ШКОЛА, заступник директора з виховної роботи; Ольга ІГНАТЕНКО, учитель початкових класів; Анна ГРАЧОВА, учитель української мови та літератури; Дарина КОРОВ?ЯКОВСЬКА, учитель інформатики; Юлія БРУЯКА, асистент учителя; Ірина ФЕДОРЕНКО, практичний психолог.
Кролевецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені М.О. Лукаша однією із перших на Кролевеччині розпочала роботу в режимі онлайн-навчання за допомогою сервісу для дистанційного навчання Google Classroom.
Директор центру ПРПП Кролевецької міської ради Тетяна КОРНІЄНКО звернула увагу на особливості та проблеми дистанційного навчання в Україні та світі.
Змістовними та цікавими стали виступи з питань організації адміністративного контролю, методичної роботи з педагогічними працівниками, особливостей реалізації атестаційного процесу в умовах дистанційного навчання засобами Google Classroom. Корисними та інформативними були доповіді про дидактичні можливості використання різних застосунків (Google форми, інтернет-додатки Live Worksheets, LearningApps та онлайн сервіси Thinglink, Padlet) під час роботи учителя. Неабияку увагу привернула інформація про організацію роботи асистента вчителя з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання. Презентація досвіду роботи психолога щодо супроводу освітнього процесу під час дистанційного навчання та організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з ООП продемонструвала практичні можливості Google Classroom для організації роботи з різними категоріями здобувачів освіти.
Організація якісного освітнього процесу передбачає високий рівень комунікації між усіма його учасниками. За такого підходу організація виховної роботи під час дистанційного навчання набуває неабиякого значення. Встановлення тісних зав’язків з учнівською та батьківською аудиторіями в умовах карантинних обмежень та викликів сприяє ефективності реалізації освітніх завдань закладу освіти.
Презентований досвід організації дистанційного навчання в Кролевецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 імені М.О. Лукаша засвідчує високі професійні якості педагогічних працівників, їх вміння швидко реагувати на виклики сучасності та бажання забезпечити якісну освіту за будь-яких умов.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)