СЕРПНЕВА СТУДІЯ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛЯ, АСИСТЕНТІВ ВИХОВАТЕЛЯ
29 серпня 2022 року відбулася онлайн зустріч для асистентів вчителів, асистентів вихователів закладів освіти Кролевецької міської ради.
Під час зустрічі асистенти ознайомилися з законодавчими та нормативно-правовими документами, що регламентують діяльність інклюзивних класів/груп закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти, звернули увагу на роль асистентів під час дистанційного навчання, обговорили актуальні питання організації освітнього процесу в 2022-2023навчальному році.
Тетяна СРІБРАНЕЦЬ, директор ІРЦ Кролевецької міської ради, під час зустрічі повідомила про лист МОНУ № 1/6435-22 від 15.06.2022 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами», в якому розкривається ряд змін до нормативно-правових актів, що регулюють організацію інклюзії в закладах освіти під час воєнного стану. Директор ІРЦ наголосила, що заклад освіти не може відмовити в організації інклюзивного навчання учня із ООП, та звернула увагу на недопущення примусового звільнення асистентів вчителів, скорочення їх посад. Також Тетяна СРІБРАНЕЦЬ порадила асистентам вчителів і вихователів переглянути відео Державної служби якості освіти у Сумській області «Організація інклюзивного навчання в новому 2022-2023 навчальному році», в якому розглянуто питання педагогічного навантаження асистентів вчителів у закладі загальної середньої освіти.
Алла САВІНА, керівник професійної спільноти асистентів/вчителів, асистент вчителя ОЗ «Кролевецький ліцей №3» детально зупинилася на веденні документації асистентів.
Інна МАРЧЕНКО, практичний психолог ліцею№6 Кролевецької міської ради, познайомила присутніх з психологічними особливостями реагування на травмуючу подію дітей з ООП молодшого шкільного віку.
Олена ТОПЧИЙ, практичний психолог Дубовицького ліцею, розповіла про психологічні особливості реагування на травмуючу подію дітей з ООП підліткового віку.
Тамара ЧУПРИНА, психолог Центру ПРПП Кролевецької міської ради, провела з присутніми інтерактивну вправу на пошук ресурсу та окремо зупинилася на питанні які складнощі можуть виникнути у дитини з ООП під час повернення до навчання і надала поради щодо подолання труднощів.