ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА ЯК ФАКТОР СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
З метою поглиблення знань педагогів щодо використання інноваційних технологій під час освітнього процесу 18.11.2022 проведено онлайн-практикум «Інноваційна освіта як фактор становлення методичної культури вчителя початкових класів».
У своєму виступі консультант ЦПРПП Кролевецької міської ради Людмила СУЯРКО зосередила увагу на ролі вчителя в здійсненні інноваційної діяльності, охарактеризувала переваги використання інноваційних технологій, головні недоліки традиційної системи навчання, технології, які належать до особистісно орієнтованих. З метою активізації присутніх провела вправу «Асоціативний кущ».
У ході зустрічі вчителі початкових класів Кролевецького ліцею №1 Олена ОБОЛОНИК та Обтівського ліцею Ольга ОРЛОВА представили досвід застосування інноваційних технологій у своїй роботі.
Олена ОБОЛОНИК презентувала систему роботи з питання «Використання здоров’язбережувальних технологій під час освітнього процесу НУШ», в основі якого нові форми та методи роботи, нестандартна подача освітнього матеріалу. Особливу увагу приділила питанню проведення уроків здорового харчування. Залучила присутніх до виконання практичних завдань «Корисна їжа чи екстрапродукт?», «Здорова тарілка».
Ольга ОРЛОВА зупинилася на питанні «Щоденні 5» як методична система формування компетентностей молодшого школяра НУШ», запропонувала вправи, прийоми, види діяльності, які діти виконують під час уроків («Письмо для себе», «Читання для себе», «Читання для когось», «Робота зі словами», «Слухання»), висвітлила сучасні методи взаємодії вчителя та учня через «Щоденні 5».
Педагоги мали можливість ще раз переконатися в тому, що використання інноваційних технологій дає змогу реалізувати особистісно орієнтований, компетентісний та діяльнісний підхід до навчання.