ПАНОРАМА МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК З ПРОБЛЕМИ «НУШ – НОВІ ПІДХОДИ ТА МОЖЛИВОСТІ» (З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В 5-Х КЛАСАХ)
Із 1 вересня 2022 року вчителі 5-х класів прийняли естафету впровадження реформи НУШ. Відбулися суттєві зміни в освітньому процесі. Педагоги працюють за новим Державним стандартом базової середньої освіти та Типовою освітньою програмою для 5-9 класів ЗЗСО.
27 квітня 2023 року вчителі-словесники закладів загальної середньої освіти Кролевецької міської ради під час засідання професійної спільноти ділилися першим досвідом викладання української мови та літератури в 5-х класах.
Консультант центру ПРПП Ірина КЛИНДУХ у своєму виступі охарактеризувала основні вимоги, ознаки та завдання сучасного уроку української мови та літератури. Вчителі визначали структуру сучасного уроку та шляхи його інтенсифікації за допомогою новітніх форм, методів, прийомів та засобів навчання.
До обговорення доєдналися вчителі закладів: ОЗ «Кролевецький ліцей №3» та Грузчанської гімназії. Світлана ПИРЛИК акцентувала увагу учасників заходу на питанні щодо реалізації діяльнісного підходу при викладанні української мови та літератури та поділилася досвідом застосування ефективних методів і прийомів на своїх уроках. Ганна МАЛИНОШЕВСЬКА розповіла про особливості навчально-методичного забезпечення викладання української мови та літератури в 5 класі НУШ. Анна НАЗАРЕНКО продемонструвала онлайн-ресурс Wordwall для використання різноманітних інтерактивних вправ.
У процесі роботи учасники онлайн-заходу переконалися, що лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, проєктного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати креативну особистість учня НУШ.