КОНСУЛЬТУВАННЯ «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЯК ДІЄВА СКЛАДОВА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
Нова українська школа вимагає нових підходів до організації освітнього процесу, основою якого є становлення педагогіки партнерства, співпраця між здобувачами освіти, педагогами, батьками та переосмислення ролей усіх учасників освітнього процесу.
З метою підвищення рівня професійних компетентностей щодо розбудови педагогіки партнерства в закладах освіти, розширення знань про методи навчання і виховання, формування навичок ефективної взаємодії учасників освітнього процесу 17 травня 2023 року для педагогів закладів загальної середньої освіти Кролевецької міської ради проведено консультування «Педагогіка партнерства як дієва складова Нової української школи».
Консультант центру ПРПП Алла ЖЕЛТОБРЮХ акцентувала увагу на основних ідеях, принципах, умовах становлення педагогіки партнерства, охарактеризувала методи технології партнерства та шляхи реалізації даного підходу в освітньому процесі, наголосила на важливості партнерської взаємодії здобувачів освіти, вчителів та батьків з метою супроводження дитини в освітньому процесі, побудови її власної траєкторії розвитку.