ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНТЕНСИВ «НУШ: ПРАЦЮЄМО ПО-НОВОМУ» ІІ засідання «Упровадження елементів STEM – освіти на уроках в НУШ»
Одним із найважливіших завдань упровадження принципів STEM-освіти в навчальний простір Нової української школи є підготовка вчителя. Педагог має усвідомити сутність STEM-освіти, опанувати методику використання STEM-технологій в освітньому процесі, упроваджувати міжпредметну інтеграцію, використовувати нові форми, засоби, прийоми та методи викладання навчального матеріалу, формуючи в учнів новий стиль мислення та навички самостійного здобуття компетентностей.
02 листопада 2023 року вчителі закладів загальної середньої освіти Кролевецької міської в режимі онлайн обговорювали актуальні питання розвитку STEM-освіти, шляхи реалізації STEM-підходів під час вивчення природничо-математичних дисциплін в НУШ та проблеми упровадження STEM-навчання.
Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Алла ЖЕЛТОБРЮХ ознайомила педагогів з методичними рекомендаціями МОНУ щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти в 2023-2024 навчальному році, особливостями використання та перспективами реалізації STEM-підходів, а також з ресурсами щодо підвищення професійного розвитку педагогів з питань STEM-освіти.
Практичним досвідом щодо упровадження елементів STEM-освіти під час викладання предметів природничого циклу поділилися:
Наталія ІВАШИНА, керівник спільноти вчителів біології та хімії громади, вчитель хімії Кролевецького ліцею № 1;
Олена БУЛАХ, учитель біології Кролевецького ліцею № 1;
Юлія АВРАМЕНКО, учитель ОЗ «Кролевецький ліцей № 3».
Дружня атмосфера співпраці надихнула вчителів на творчий пошук нових ідей та рішень.