ПОРАДИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Підвищення якості дошкільної освіти перебуває в прямій залежності від рівня професійної компетентності педагогічних працівників. За сучасних умов реформування освіти радикально змінюється статус педагога, його освітні функції, відповідно змінюються вимоги до його професійної педагогічної компетентності, рівня його професіоналізму. Процес підвищення кваліфікації педагога не обмежується якоюсь однією формою. Він передбачає постійну самоосвіту, участь у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, курсах.
17.01.2024 року консультантом центру професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради Людмилою СУЯРКО проведено онлайн-консультування для спільноти керівників закладів дошкільної освіти, вихователів-методистів, заступників директорів, які опікуються питаннями дошкільної освіти «Поради для розвитку творчого потенціалу пелагічних працівників».
Людмила СУЯРКО в своєму виступі зосередила увагу на питанні професійного розвитку педагогів-дошкільників шляхом залучення їх до участі в фахових конкурсах, ознайомила спільноту із сучасними підходами до оформлення матеріалів передового педагогічного досвіду, складовими його опису, структурою есе та вимогам до оформлення парціальних програм. Зазначила, що успіх роботи закладу дошкільної освіти багато в чому залежить від творчої активності педагогів, від їх професійної зрілості.