A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кролевецької міської ради

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Дата: 05.02.2024 09:31
Кількість переглядів: 76

Фото без опису

Турбота про себе – це не потурання собі. Це самозбереження… (Одрі Лорд)

 

      Педагог, який вміє дбати про себе, — це людина, яка знає, як бути уважною до себе, є прикладом для наслідування у питаннях фізичного, психологічного та емоційного благополуччя. Дбаючи про себе, ми плекаємо свою ресурсність, а, отже, можемо подбати про своїх рідних, допомагати іншим, бути корисними своїм учням і колегам.

     З метою надання психологічної підтримки та донесення до педагогів закладів середньої освіти Кролевецької міської ради необхідної інформації про психічне здоров’я, психологічні негаразди та їх наслідки для особистості, психологом центру ПРПП Кролевецької міської ради Мариною МАКАРЕНКО, реалізується психоедукаційна програма.

      01 лютого 2024 року  відбулося восьме онлайн-заняття за  даною програмою з теми: «Емоційне вигорання вчителів, як причина педагогічних конфліктів». Під час зустрічі педагоги ознайомилися з поняттями «педагогічний конфлікт», «емоційне вигорання» та причинами їх виникнення. Опанували  методику відновлення ресурсів «Тумблер» (автор психологиня Світлана Ройз) та опрацювали правила турботи про себе. Проведені вправи  «Шість фігур» та «Долоня»  сприяли формуванню доброзичливих взаємовідносин та  спонукали до усвідомлення особистих ресурсів.

 

 

    

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень