ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАГОМА СКЛАДОВА ТРАЄКТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ
Інформаційно-цифрова компетентність учителя – важлива складова для здійснення педагогічної діяльності. Він має уміти орієнтуватися в освітньому просторі, здійснювати пошук інформації, критично її оцінювати й оперувати нею у професійній діяльності, ефективно використовувати інформаційно-комунікативні та цифрові технології у своїй роботі. Це вимоги, які прописані й у Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, і у Професійному стандарті вчителя. Тому з метою розвитку цієї компетентності центром професійного розвитку Кролевецької міської ради розпочато Марафон цифрової грамотності.
7 лютого 2024 року консультантом центру професійного розвитку Кролевецької міської ради Іриною КЛИНДУХ у дистанційному форматі було проведено консультування «Інформаційно-цифрова компетентність вчителя – вимога часу та чинник створення інтерактивного середовища НУШ». Під час заходу опрацьовано основні складові інформаційно-цифрової компетентності педагога згідно з Професійним стандартом вчителя, розглянуто Рамку цифрової компетентності для педагогічних працівників. Консультант акцентувала увагу на важливості індивідуальної стратегії розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя та продемонструвала алгоритм її створення.
Також педагогам було запропоновано один із способів підвищення цифрових компетентностей за допомогою навчання на порталі «Дія. Цифрова освіта», адже в умовах в умовах інформатизації освіти та становлення НУШ, тільки безперервне підвищення рівня цифрової компетентності педагогів дозволить оперативно реагувати на всі змінні прогресивні умови професійної діяльності.